الأحد، 22 مارس 2009



لن ألومك فانت كالبحر يحمل صفه الغدر
بينما يمنح الاحساس بالهدوء والراحه
!!!
أنا بعشق البحرزيك يا حبيبي حنون
و ساعات زيك مجنون
و مهاجر و مسافر و ساعات زيك حيران
و ساعات زيك زعلانو ساعات مليان بلصمت
انا بعشق البحر أنا بعشق السما
علشان زيك مسامحة
مزروعة نجوم وفرحة
وحبيبة وغريبة عشان زيك بعيدة
و ساعات زيك قريبة
بعيون متنغمة انا بعشق السما
أنا بعشق الطريق
لأنه فيه لقائناو فرحنا وشقائنا
و أصحابنا و شبابنا و فيه ضحكة دموعنا
و فيه بكيت شموعناو ضاع فيه الصديق
انا بعشق الطريق انا بعشق البحر
و بعشق السماو بعشق الطريق
لأنهم حياة و انت يا حبيبي
.أنت كل الحياة

هناك 3 تعليقات:

Unknown يقول...

كم هى جميلة جملتك وعميقة الى حد بعيد

وكم اعشق تلك الاغنية من نجاة او منير على حد سواء

لكِ كل الاحترام والتثدير

دونا يقول...

يسعدنى مرورك
دمت بخير

Dr. Tantawy يقول...

لن ألومك فانت كالبحر يحمل صفه الغدر
بينما يمنح الاحساس بالهدوء والراحه
***

لن ألومه أنا أيضا ... ولكنني سأفكر كثيرا قبل أن أقرر .. هل أحبه ؟؟؟